Rapenburg 8, 2311 EV Leiden
071 304 0044

KindPlanner voor de PM-er

Wat gebeurt er op de groep?

Binnen onze kinderopvang software is de GroepsApp bedoeld voor de PM-ers. Hiermee krijgen de PM-ers alle benodigde informatie en daarnaast de mogelijkheid om eenvoudig te communiceren met ouders. Slim omdat:

  • De PM-er een overzicht heeft van alle kinderen binnen de groep. Tevens heeft zij een kinddossier waarin naast de (medische) bijzonderheden ook contactgegevens van de ouders/ verzorgers ingezien kunnen worden.
  • De PM-er werkt met een digitale presentielijst. Wijzigingen in kindplanningen worden real-time verwerkt worden waardoor de PM-er per direct inzicht heeft in ziektes, afwezigheid, ruilingen e.d.
  • De PM-er direct kan communiceren met de ouders. (Media)berichten worden direct en veilig naar het ouderportaal verstuurd. Vervolgens kunnen de ouders reageren op de groep.
  • De PM-er interne notities kan maken voor collega PM-ers voor overdracht.
  • De PM-er eenvoudig een dagritme kan bijhouden en communiceren met de ouders.

Zie ook GroepsApp

Medewerkerapp

Medewerkers zullen niet langer onduidelijkheid hebben over hun rooster, gewerkte uren of verlofstanden. Voortaan kunnen zij zelf inloggen om hun eigen rooster en gegevens in te kunnen zien. Slim omdat:

  • Mutaties zoals verlof, ruilen en vakanties voortaan online worden geregeld, ook door medewerkers zelf.
  • Zij kunnen zien waar, wanneer en met wie zij werken, en dat op ieder device.
  • Medewerkers hun uren zelf schrijven en beschikbaarheid door kunnen geven waarna dit eenvoudig kan worden goedgekeurd door management/het kantoor.
  • In combinatie met bepaalde verloningssoftware zoals NMBRS kunnen loonstroken/jaaropgaven beschikbaar worden gesteld in de digitale medewerkersomgeving. Zie ook ‘NMBRS’ onder ‘Partners’.

Kijk voor meer informatie over Personeelsplanning hier.